Condiții de afaceri
Definiția termenilor
Acești termeni și condiții generale reglementează drepturile și obligațiile companiei: ROBOWE, s.r.o., 958 43 Nedanovce 301, Republica Slovacă, CUI: 47441232, înscrisă în registrul comercial al Judecătoriei Trenčín, numărul: 29338/R, capital social : 5.000 EUR, capital social vărsat : 5.000 EUR (denumit în continuare „vânzător”) și cumpărătorul (denumit în continuare „cumpărător”) atunci când cumpără bunuri prin intermediul magazinului online www.robowe.ro și sunt parte integrantă a contractului de cumpărare încheiat între cumpărător și vânzător (denumit în continuare „contractul de cumpărare”).
„Cumpărător” înseamnă o persoană care comandă bunuri prin intermediul magazinului online www.robowe.ro
„Comanda” înseamnă completarea unui formular electronic care conține date despre cumpărător, o listă a bunurilor comandate, modalitatea de livrare și plată și suma totală pe care cumpărătorul o va plăti pentru bunuri achiziționate.
„Bunuri” înseamnă toate produsele afișate pe site-ul web www.robowe.ro
Comanda și încheierea contractului
Condiția pentru valabilitatea unei comenzi online este completarea corectă, adevărată și completă a tuturor datelor și cerințelor cerute de sistem în timpul înregistrării sau la plasarea unei comenzi.
Toate comenzile plasate prin intermediul magazinului online www.robowe.ro sunt un proiect de contract de cumpărare și sunt obligatorii pentru ambele părți contractante. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că s-a familiarizat cu aceste condiții de afaceri și reclamații.
Condiții de livrare
Vânzătorul se obligă:
- să livreze cumparatorului tipul și cantitatea bunurilor comandate la prețul de achiziție și în condițiile de plată care se aplică în ziua expedierii comenzii
- să livreze cumpărătorului bunurile ambalate corespunzător, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului.
Vânzătorul nu este responsabil pentru:
- livrarea întârziată a bunurilor cauzată prin corespondență, sau firma de transport.
- livrarea întârziată a bunurilor cauzată de o adresă incorect furnizată a destinatarului
- pentru daune aduse expedierii cauzate de oficiul poștal, sau firma de transport
- posibila nelivrare a bunurilor cauzată din vina producătorului (furnizorului) ca urmare a oricărei restricții sau anulări a drepturilor de distribuție sau a altor obstacole neprevăzute
Cumpărătorul se obligă:
- să preia bunurile comandate și să verifice integritatea ambalajului.
- să achite prețul pentru bunuri integral și în conformitate cu termenele de plată valabile în ziua expedierii comenzii, prin transfer bancar sau în ziua livrării la ridicare prin ramburs.
În cazul în care cumpărătorul nu acceptă bunurile (pe baza comenzii), vânzătorul își rezervă dreptul de a cere despăgubiri pentru prejudiciul rezultat. În cazul în care clientul nu preia livrarea bunurilor la prima livrare și solicită re-livrarea bunurilor, acesta este obligat să plătească costurile primei, precum și celei de a doua încercări de livrare.
Condițiile de acceptare
La preluarea expedierii din mâinile curierului, vă rugăm să verificați dacă bunurile nu sunt deteriorate. Dacă este posibil, deschideți coletul în fața curierului. În cazul în care bunurile sunt deteriorate, este esențial să întocmiți o reclamație de transport împreună cu curierul la fața locului.
În cazul în care nu este posibilă deschiderea coletului la ridicare, faceți acest lucru cât mai curând posibil după livrare.
În caz de deteriorare a bunurilor, contactați-ne imediat.
Termeni de livrare
Livrarea bunurilor comandate se face în cel mai scurt timp posibil, în funcție de disponibilitatea produselor. Comenzile sunt procesate și expediate de obicei în termen de 7 zile. Curierul vă va livra coletul în 1-2 zile lucrătoare de la expediere (curierul livrează bunurile doar în zilele lucrătoare). Dacă pentru un anumit produs este specificat un alt termen de livrare sau dacă nu putem respecta aceste termene, vă vom informa despre data expedierii bunurilor.
Prețurile bunurilor
Prețurile afișate în magazinul nostru online includ TVA 19% și sunt valabile în momentul comenzii de bunuri.
Toate prețurile afișate pe site sunt finale. Prețul bunurilor nu includ taxele poștale, nu percepem taxe pentru ambalare.
Dovada vânzării este factura, care se anexează la fiecare transport, care servește și drept certificat de livrare și garanție.
În cazul livrării în România în magazinul nostru online, plata bunurilor și taxa de curierat este următoarea:
- curier, plată în avans în cont; clientul va plăti întreaga sumă pentru bunuri prin transfer bancar după plasarea în contul SK4602000000002913661451, cu simbolul variabil: numărul comenzii. Comanda va fi trimisă imediat după primirea plății în cont. Costul transportului pentru fiecare comandă separată este de XX. LEI.
- curier, plată la livrare; clientul va plăti pentru bunuri la primirea coletului de la curier. Transportul pentru fiecare comandă este de xx LEI.
Anularea comenzii
Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a indica un motiv în termen de 2 ore de la plasarea acesteia. (După 2 ore, operatorul va începe procesarea comenzii). Trimiteți-ne un e-mailul cu textul anularea comenzii pe adresa noastră info@robowe.ro, ulterior noi vă vom trimite imediat o confirmare a anulării comenzii.
În conformitate cu § 7 din Legea 102/2014 Coll., bunurile achiziționate în magazinul nostru online pot fi returnate fără a indica un motiv în cel mult 14 zile de la primirea lor. Posibilitatea de returnare a bunurilor se aplică numai consumatorilor, adică persoanelor fizice care nu folosesc bunurile în cadrul activității lor de afaceri.
Bunurile trebuie returnate la adresa poștală a companiei:
adresa poștală:
www.robowe.ro
ROBOWE, s.r.o.
Duklianska 19
085 01 Bardejov
Slovacia
Bunurile trebuie trimise în ambalajul original, complet, nefolosite și nedeteriorate. Ambalajul de pe bunuri nu trebuie să fie deteriorat și bunurile nu trebuie să prezinte urme de utilizare. Bunurile trebuie să aibă toate etichetele de preț și etichetele la locul lor original și acestea nu trebuie îndepărtate. Cumpărătorul trimite marfa într-un ambalaj asigurat sau într-un colet asigurat cu dovada originală de cumpărare atașată. Riscul de deteriorare a bunurilor cauzate de firma de transport de la cumpărător la vânzător este suportată de către cumpărător până la preluarea bunurilor de către vânzător. Costurile de transport la returnarea bunurilor sunt plătite de cumpărător. Nu acceptăm bunuri returnate prin metoda ramburs la livrare. Prețul pentru bunuri va fi returnat cumpărătorului în termen de 14 zile de la primirea și verificarea bunurilor returnate, prin transfer în cont.
Soluționarea alternativă a litigiilor
Cumpărător - consumator - are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de corectare (prin e-mail la info@robowe.ro) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la această solicitare sau nu îi răspunde în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a înainta o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor entității de soluționare alternativă a litigiilor (denumită în continuare entitatea ARS). în temeiul Legii 391/2015 Coll. Subiecții ARS sunt autorități și persoane juridice autorizate conform §3 din Legea 391/2015 Coll. Propunerea poate fi depusă de către consumator în modul stabilit conform §12 din Legea 391/2015 Coll.
Consumatorul poate depune o plângere și prin platforma RSO de soluționare alternativă a litigiilor, care este disponibilă online la http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către un consumator - o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai unui litigiu dintre un consumator și un vânzător care decurge dintr-un contract cu un consumator sau este legat de acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor încheiate la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor în care valoarea litigiului nu depășește 20 EUR. Entitatea ARS poate solicita consumatorului plata unei taxe pentru inițierea unei soluții alternative a litigiilor, până la maximum 5 EUR inclusiv TVA.
Condiții de garanție și perioada de garanție
O garanție de 24 de luni este oferită pentru bunuri și începe din ziua livrării bunurilor către cumpărător. Bunurile defecte și revendicările care decurg din bunurile defecte trebuie făcute înainte de sfârșitul perioadei de garanție. La expirarea perioadei de garanție, dreptul de a face o reclamație expiră. Factura, care este livrată cumpărătorului împreună cu bunuri, servește și ca certificat de garanție.
Protecția datelor cu caracter personal
În temeiul Legii nr. 428/2002 Coll. din privind protecția datelor cu caracter personal. Operatorul magazinului online www.robowe.ro se obligă ca datele cu caracter personal furnizate de către cumpărător prin formularul de comandă să nu fie furnizate unui terțe părți fără acordul proprietarului acestor date și nu vor fi utilizate pentru oferte comerciale nespecifice promovării acestui magazin online. De asemenea, operatorul se angajează să șteargă datele personale ale clientului din baza sa de date la cererea acestuia, în orice moment.
Prevederile privind protecția clienților se aplică numai persoanelor fizice.